Luulin että tänään aamulla nouseminen olisi eilistä helpompaa, että vartalo alkaisi tottua kesäaikaan. Hah - väärässä olin. Suihkussa pesin vahingossa hiukseni saippualla kun olin niin unentokkurassa. Ehkä huomenna jo olisi helpompaa? Alaovet eivät edelleen aukea uuden ajan mukaan ja aiheutti pienen hysterian nuoremmassa lapsessa, onneksi ei niin suurta hysteriaa että olisin myöhästynyt töistä.

Lasten kotiinpaluu oli kohtalaisen rauhallinen. Kävimme pitkällä kävelyllä ja oli muutenkin kohtuullisen kiukuton ilta. Lasten isä sen sijaan räyhäsi minulle, mutta onneksi sentään minulle eikä lapsille. Lasten suhtautuminen kun huomaavat että isänsä räyhää minulle on kohtuuttoman rauhallinen, ei lasten pitäisi pystyä käsittelemään ja vielä vähemmän ymmärtämään sellaista.

Flunssa vaivaa edelleen, alkaa rasittamaan jatkuva nenän niistäminen, yskiminen ja vilukohtaukset.

Ai niin tänään on aprillipäiväkin. Olen ihan liian räkäinen tunnistaakseni yhtäkään pilaa joten toivottavasti ei hirveästi huijata tänään. Tyttö kuulemma eilen keksi hyvän pilan, sitä odotan kuitenkin innolla.